ANPASSADE KURSER & UPPDRAG
Vilka kompetenser behöver du och din organisation för att hantera dagens utmaningar?
Vill ni förbättra anställdas arbetsmiljö och kommunikation? Bygga nätverk och skapa långvariga kundrelationer? Utveckla chefer och ledares förmågor att hålla effektiva möten, givande samtal och meningsfulla presentationer? Eller har ni behov av andra kompetenser för att nå uppsatta mål?
Ni väljer ämne, längd, innehåll och var kursen ska genomföras. Vi lyssnar, frågar och anpassar innehåll och upplägg efter era önskemål och behov. Ni får en utbildningsinsats som verkligen höjer er kompetens!
Vi kommer till er och föreläser eller utbildar, eller så kör vi det på distans.
Alla kurser som du ser här på hemsidan kan anpassas efter er verksamhet, de går även att kombinera som Blended Learning.
Även coaching, inspirationsföreläsning eller interaktiv workshop anpassar vi efter dialog med dig eller er beställare.
Vårt team av utbildare, utvecklare, konsulter och föreläsare har alla lång erfarenhet och är experter inom våra ämnen.







Hör av dig till oss för information eller offert. Vi har erfarenhet av att utveckla företag och offentliga verksamheter.
kontakta oss här
Exempel på anpassade kurser - Kontakta oss för mer information
Popup med tooltip och idé
Den goda arbetsplatsen
Stresshantering på jobbet
Den goda arbetsplatsen
Stresshantering på jobbet
Popup med idé och heading
Excel - grundkurs
Excel - grundkurs
Tabell
Column 1 heading | Column 2 heading | Column 3 heading |
---|---|---|
Row 1 col 1 content | Row 1 col 2 content | Row 1 col 3 content |
Row 2 col 1 content | Row 2 col 2 content | Row 2 col 3 content |
Highlight funktionen
Arbetsmiljö och kommunikationPopup
TitleArbetsmiljö och kommunikation
1. Alert
2. Code
Arbetsmiljö och kommunikation
3. Dropcap
I Arbetsmiljö och kommunikation4. Heading
Arbetsmiljö och kommunikation
5. Icon
6. Idea
Arbetsmiljö och kommunikation
7. Progress
8. Tooltip
Arbetsmiljö och kommunikation9. blockquote
Arbetsmiljö och kommunikation
10. Content link
11. fancy_link
12. Highlight background
Arbetsmiljö och kommunikation13. icon_bar
14. Image
15. share_box
16. tooltip_image
Insert your hint hereArbetsmiljö och kommunikation17. Button
18. counter_inline value
1019. Google font
Arbetsmiljö och kommunikation
20. Hr
21. icon_block
22. Popup
TitleInsert your popup content here
23. Table
Column 1 heading | Column 2 heading | Column 3 heading |
---|---|---|
Row 1 col 1 content | Row 1 col 2 content | Row 1 col 3 content |
Row 2 col 1 content | Row 2 col 2 content | Row 2 col 3 content |
Så här brukar vi lägga upp våra kurser


BEHOVSANALYS – VILKA ÄR DELTAGARNA?
Innan en kurs ställer vi frågor för att förstå vilka som kommer på utbildningen. Vi ställer också frågor som gör att vi förstår deras behov, vilka svårigheter som kan finnas och vad de vill bli bättre på.

DIALOG – VAD ÄR KURSMÅLET
Under hela förberedelsen har vi en nära och tät dialog med beställaren och ibland vissa deltagare. Vi tar fram ett gemensamt syfte och mål med kursen.

ANPASSNING – VILKET UPPLÄGG BLIR BÄST?
Vår uppgift är att ta fram ett kursupplägg med innehåll och pedagogik utifrån gruppens behov, förväntningar och mål som vi tidigare tagit fram. Här avgör man om Pussel DISC beteendeanalys kanske är av värde för gruppen.

GENOMFÖRANDE – METODIK OCH PEDAGOGIK
Nyttan med kursen är att alla får med sig kunskap, insikter och konkreta verktyg som de direkt kan använda. Vi skapar en inlärningsmiljö som uppmuntrar varje deltagare att lämna sin trygghetszon och därigenom utveckla nya färdigheter.

FEEDBACK OCH PAYBACK
Utbildning är en investering som ska löna sig, därför använder vi en holistisk pedagogik som är väl beprövad. Personer har olika inlärningsstilar och alla är med på våra utbildningar. Vi lär oss genom att läsa, lyssna, pröva, reflektera och utbyta erfarenheter. Inlärningen blir effektiv för deltagarna och ger snabb payback till vår uppdragsgivare. Att deltagarna även har roligt kostar inget extra.
KUNDREFERENSER

Utbildningen i kundbemötande blev realistisk och uppskattad av alla eftersom den var i vår butik och hade övningar som speglade verkliga kundsituationer, riktigt lärorik!
Niklas Nilsson, Butikschef Kungsbacka

Personalen pratar fortfarande om utbildningen ni hade med oss för 5 år sedan. De kommer ihåg när de fick vara med och spela upp scener med både bra och dålig kundkommunikation. Det är ett bra kvitto på att utbildningen verkligen gav effekt!